Persoonsalarm zakelijk

Persoonsalarmen met wereldwijde alarmcentrale

Een persoonsalarm kan het verschil betekenen tussen leven en dood. In kritische situaties is het belangrijk dat er direct professioneel actie wordt ondernomen. Daarom is het be
langrijk dat de klanten van Benefit Security Experts kunnen beschikken over een duurzaam en betaalbaar persoonsalarm. Een persoonsalarm met een uitstekende dekking voor onze particuliere en zakelijke klanten.

Persoonsalarm zakelijk

Een persoonsalarm biedt veiligheid voor mensen en objecten in de vorm van mobiele alarmering, die verkrijgbaar is als alarmapparaat en als app voor uw smartphone of tablet. Daarnaast heeft het persoonsalarm de digitale kluis beschikbaar. In de digitale kluis kan waardevolle informatie opgeslagen worden zoals kopieën van paspoorten, bankpassen, verzekeringspolissen en andere waardevolle documenten. Wanneer u in Nederland of het buitenland wordt bestolen van uw bezittingen kunt u voortaan met één druk op de knop beschikken over kopieën van uw paspoort, bankpas en andere waardevolle bewijsstukken.

De mobiele alarmering is voor zeer veel verschillende doelgroepen geschikt, bijvoorbeeld voor:

  • Personeel
  • Materieel
  • Patiënten
  • Mantelzorgers

Ook voor uw bedrijf of instelling is ons personeelsalarm uitermate geschikt. Zo biedt dit:

  • Intramurale en extramurale oplossingen, plug- en play beschikbaar;
  • Het stellen van diagnoses en probleemoplossing op afstand;
  • Koppeling naar onze wereldwijd werkende alarmcentrale of, als u dat wenst, uw eigen centrale;
  • Private label oplossingen: onze mobiele alarmering uitgevoerd in uw huisstijl;
  • Opleiding en training van uw medewerkers;
  • Het uit handen nemen van de facturatie: wij factureren aan de klant, dat hoeft u niet te doen;
  • Maatwerk!

Hoe werkt het

Bij het gebruik van de noodknop op het alarmapparaat of app wordt direct verbinding gemaakt met de wereldwijd werkende alarmcentrale. Binnen enkele seconden kunt u, in uw eigen taal, spreken met een medewerker van deze alarmcentrale. Deze ziet wíe u bent, wáár u zich bevindt en heeft, uitsluitend tijdens de alarmmelding, toegang tot uw persoonlijk dossier. In dit dossier heeft u uw belangrijke (medische) gegevens opgenomen.

Aan de hand van het gesprek tussen u en de medewerker van de alarmcentrale, beoordeelt deze de situatie en schakelt zo nodig direct (medische) hulpdiensten in. Deze hulpdiensten worden door de medewerker van de alarmcentrale geïnformeerd over de gegevens die voor u van belang zijn, zodat deze hulpdiensten bij aankomst direct gericht kunnen handelen. Ook kan de alarmcentrale op verzoek assisteren bij het blokkeren van uw betaalpassen en uw mobiele telefoon e.d. bij verlies of diefstal daarvan. De digitale kluis is gratis bij een abonnement op de mobiele alarmering. De digitale kluis is ook apart te bestellen, los van de mobiele alarmering.

Persoonlijk dossier

Met een computer, tablet of smartphone heeft u toegang tot uw persoonlijk en beveiligd dossier. Hierin kunt u gegevens opnemen die in geval van nood van belang zijn. Denk hierbij aan (chronische) ziekten, medicijngebruik, allergieën, gegevens van contactpersonen, huisarts en scootmobiel.

Finder-app

Bij een abonnement op de mobiele alarmering kunt u gratis gebruik maken van de Finder-app. Met deze app kunt u de locatie zien van degene(n) met een app of een mobiel alarmapparaat. Een gerust gevoel voor bijvoorbeeld mantelzorgers.

In het kort:

  • Intramurale en extramurale oplossingen;
  • In geval van nood is uw positie bekend;
  • Professionele hulp via wereldwijd werkende alarmcentrale (in ruim 200 landen);
  • Beheert uw persoonlijk dossier;
  • Veilig beheer van gegevens en objecten;
  • Mogelijkheid dat naasten worden geïnformeerd;
  • Een alarmapparaat dat telefonisch bereikbaar is;
  • Val-alarm, veilige zones en noodtimer in te stellen;
  • Alarmapparaat is draadloos oplaadbaar;
  • Gratis mantelzorg-app.

Intramurale oplossingen

Wanneer het voor u van belang is dat u ook binnen in uw gebouw wilt weten waar bijvoorbeeld uw patiënten of medewerkers zich bevinden en hiervoor een oplossing zoekt, bent u bij ons aan het juiste adres. Wij bieden hiervoor diverse laagdrempelige en betaalbare oplossingen die ook gecombineerd kunnen worden met bijvoorbeeld het automatisch laten sluiten van deuren als een patiënt in de nabijheid komt. Een verzorgende krijgt een alarmmelding op zijn of haar telefoon als een patiënt een bepaalde ruimte of het gebouw verlaat. Een combinatie van intramurale en extramurale oplossingen is uiteraard mogelijk.

Met de oplossingen van ons is het ook mogelijk op een (groot) bouwterrein te zien waar de werknemers zijn of het materieel zich bevindt. Wij bieden voor vrijwel alle situaties een passende oplossing.

Aanvullende diensten

Graag helpen we u ook met aanvullende diensten zoals cameratoezicht en alarmopvolging.
icon3icon5